Rólunk

Irodánk 2001 óta a lehető legtöbbet nyújtja Ügyfeleinek, hogy vállalkozásuk, cégük minél sikeresebb legyen. Korábban betéti társaságként, 2009-től kezdve pedig a mai formájában korlátolt felelősségű társaságként végezzük tevékenységünket.

Irodánk teljes körű könyvelői szolgáltatással áll jelenlegi és leendő Ügyfeleink részére.

A könyvelőirodában dolgozó munkatársak nagy szakmai gyakorlattal, mérlegképes könyvelői, munkaügyi, társadalombiztosítási szakképzettséggel rendelkeznek, így a biztos szakmai háttér megfelelő garanciát nyújt a precíz, pontos munka elvégzésére.

Amennyiben a gondos munkavégzés ellenére valamely hatósági ellenőrzés kapcsán mégis hiba adódna, az ebből eredő anyagi következményekért helytállunk.

Erre felelősségbiztosításunk nyújt garanciát.

A hozzánk kerülő bizonylatokat, dokumentumokat nagy gondossággal kezeljük. Azokat vagy rendszerezve kapjuk, vagy mi rendszerezzük – saját szisztéma szerint „lefűzzük” - oly módon, hogy abból később a lehető legrövidebb időn belül visszakereshető legyen a szükséges információ.

Az elektronikus adatok védelméről megfelelő tűzfallal, víruskereső és irtó programokkal, rendszeres adatmentésekkel gondoskodunk.

Mivel a vállalkozók, ügyfelek számára a megelőző időszakok adatai rendkívüli fontossággal bírnak, nem is beszélve a különböző jogszabályok által meghatározott elévülési időig történő ellenőrizhetőségről, az elmentett adatokat egy másik, független helyiségben tároljuk megelőzve egy esetleges, nem várt esemény következményeként történő megrongálódást, megsemmisülést.

Egy cég dinamikus fejlődéséhez elengedhetetlen, hogy működésével kapcsolatosan információi naprakészek legyenek.

A rövid és középtávú tervezés alapja, hogy egy vállalkozás, a gazdasági helyzetét meghatározó információk birtokában legyen.

Folyamatosan nyomon tudja követni bevételeit, kiadásait, a vállalkozás pillanatnyi pénzügyi helyzetét.

Munkánk során ezeket a követelményeket az adó és számviteli törvényeknek megfelelő, pontos, szakszerű könyvvezetéssel igyekszünk biztosítani.

Mikro, kis és középvállalkozások számára mindehhez kínálunk megoldást.

Amennyiben szolgáltatásainknak csak egy részét kívánja igénybe venni, nálunk ezt is megteheti.

Nálunk végeztethet:

  • csak könyvelést
  • csak bérszámfejtést,
  • előző évek könyvelésének felülvizsgálatát, esetleges újrakönyvelését,
  • egyéni igényeit is teljesítjük

Részünkről a rugalmas kapcsolattartás biztosított, alkalmazkodunk ügyfeleink igényeihez a mai „rohanó” világban.

Lehet, hogy hallott már arról, esetleg része volt benne, hogy „várjon jövő hétfőig és megmondom” vagy „most éppen más sürgős feladatom van”vagy „éppen bevallás előtt állok, kérek még pár napot”stb.

A könyvelés elvégzése után havonta szolgáltatunk adatot arról, „hogyan áll az eredmény”, mennyi az éppen fizetendő, vagy visszaigényelhető áfa összege.

Ügyfeleinkkel részletes megbízási szerződést kötünk, akiktől azt várjuk, hogy minden hónapban, a megbeszélt időre adják át feldolgozásra a könyveléshez, bérszámfejtéshez szükséges adatokat hogy azok feldolgozása megtörténhessen.

Áraink kialakítása az egyedi körülmények figyelembe vételével történik. Az árakat befolyásolja a cégforma, a könyvelendő tételek száma, az alkalmazottak és díjazásban részesülők száma. Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen árajánlatot. (a mellékelt link segítségével).

Nálunk senki sem lesz „másodrangú ügyfél”, nem fogja azt hallani, hogy most éppen bevallás, vagy zárás időszaka van!   Mottónk: Önre mindig van időnk!

Válaszolunk kérdéseire!

Előre tájékoztatjuk cégét érintő fontosabb változásokról!

Az információkat időben eljuttatjuk Önnek!

Folyamatosan és naprakészen látja nálunk cége vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetét!

Nem kell tartania a hatóságoktól! „Nyugodtan alhat!”

Nyugodtan elhiheti, a „külső könyvelés” is lehet tulajdonosi szemléletű!!

Vigyázat! A túl olcsó könyvelés nagyon sokba kerülhet!

Cégadatok

9023 Győr,
Mészáros Lőrinc út 13.

+36 96 441 467

+36 87 447 035

+36 20 229 35 36

korditoringkft@gmail.com

Back to top
Back to top